poniedziałek, 16 kwietnia 2012

lisek

jak to jest z tymi lisami?
Sprytne? przebiegłe? chytre może? Gąski podjadają? Dzieci nie lubią?


Nic z tych rzeczy.
Lisek jest przyjaźnie nastawiony. Sówkę chętnie przytuli, posiedzi z nią grzecznie.

 i polata kiedy trzeba, po to mu są właśnie długaśne łapy, by mógł być z nich wystrzelony jak z procy i by mógł przytulać się mocno.

 i z Zuzu się szybko zaprzyjaźnił. Zostaną już razem, Zuzina właśnie z nim zasypia.

 przyjemniaczek z tego liska.

cena 35 zł

9 komentarzy:

  1. Za każdym razem zaskakujesz!:D No świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

    jesteś N I E M O Ż L I W A !!!!
    Lisek-rulez..... wymiękłam.... jest przeBosKi!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kochana maleńka Zuzia, choć widać tylko usta to mówię Ci - cały tata!
    ciotka k.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale genialny!!! szkoda, że go zuzia już zaklepała:D a partaski- wymiękłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zu ma prototyp, ale będę je szyła regularnie. Bo strasznie mi się spodobały. I będą też czerowne-pasiate gatki :)

      Usuń
  5. O jaki cudny i uroczy ten lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A tu są PrzytulLiski, mam ci je - szkoda, że jestem już dużą dziewczynką ;) Przytuliłam flaminga hihihi

    OdpowiedzUsuń