piątek, 11 marca 2016

ABC maszyny do szycia, jak zacząć szyć, jak nawlekać nici, poprostu od początku :)

Właściwie ten film powinien być pierwszy, ale wierzę, że kto będzie potrzebował to go jakimiś internetowo googlowymi sposobami znajdzie :)
film powstał przy okazji odcinka o łapce. Uznałam, że temat jest na tyle obszerny, że lepiej to podzielić, bo przecież ten kto umie szyć nie będzie tego wstępu w ogóle oglądać, sklei osoby, które zaczynają, najpierw kilku krotnie obejrzą ten filmik, a dopiero potem zajmą się szyciem łapki.

Mam nadzieję, że mam rację
i że przyda się Wam to moje słowo wstępu.

2 komentarze:

  1. Wielkie dzięki!!!! Takie porady są bardzo, bardzo potrzebne!
    Dziękuję za poświęcony nam czas i bezinteresowność.
    Ewa z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super porady, dzięki w imieniu początkujących! :) Wiem co to znaczy trudność przy wyborze maszyny do szycia, masakra jednym słowem, takie nazewnictwo, tyle opcji... łatwo się w tym zgubić. Mi z pomocą przyszła dobra koleżanka szwaczka i wybrałam ostatecznie: http://www.galerialucznik.pl/pl/p/KORNELIA-2004-Wysylka-i-zestaw-stopek-gratis-/5 . Wiem, że to nie jest maszyna typowo dla początkujących, ale nie jest skomplikowana, na spokojnie dawałam radę. A i tyle funkcji które ma to dodatkowo mi pozytwnie poprzeczkę podnosi, zeby szyć jeszcze więcej i fantazyjnie. Kiedy ja wykorzystam te 48 ściegów to nie wiem, ale i tak jestem bardzo zadowolona. Ile już Kobitki szyjecie?

    OdpowiedzUsuń