wtorek, 30 sierpnia 2011

podkładki na stół i kominy

po urlopie złapałam szyciowy dryg, cały ten tydzień będę jeszcze odpoczywać od pracy biurowej, nie oszczędzam się  za to w kwestach szycia i ratowania ogrodu.


a oto część z rzeczy które zrobiłam od wczoraj, resztę pokaże później, bo wymagają jeszcze wykończenia.
na początek podkładki na stół, dawno ich nie było, tutaj komplet czterech lniano-lnianych, są urocze, delikatne i z pewnością wpasują się w klimat każdego domu.


 ten delikatny wzorek bardzo mi się spodobał
podkładki są dostępne,
cena za sztukę to 12 zł

a teraz kominy. był prototyp, są już konkrety. polarowe, ciepłe, folkowe, można by powiedzieć, że to kolejna odsłona mojej kolekcji light folk :)
 długi, gruby brązowo-czarny, z motywem czerwonych kwiatów, najcieplejszy cena 45 zł
 można się zawinąć po same uszy i nos :)
 czerwono biały, lekki, na jesień doskonały, także jako naszyjnik, jeśli się go nie przewiąże dwa razy cena 35 zł
 oraz brązowo- beżowy. delikatny, ale ciepły.  cena 45 zł

jak Wam się podobają?

7 komentarzy:

  1. wszystko bardzo fajne!
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kominy superowe - ale mimo wszystko - mam nadzieję, że długo nie będą potrzebne ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładki naprawdę zwalają z nóg. Cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kominy super, ale wolalabym jedna strone(gladką) jasną.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo Ci dziękuję za tę sugestię, uwzględnie na pewno. :) bo będą kolejne

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony mi sie podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń