wtorek, 17 stycznia 2012

prośba o pomoc

Przyjaciele Kury. Proszę Was o pomoc.

Poznałam małego Kubę i wiem, że jest pełnym życia, uśmiechniętym dzieckiem. Niestety czasem tak bywa, że w życiu uśmiechniętych dzieci pojawia się choroba.  Leczenie przyniosło oczekiwane rezultaty, ale miał już niestety jeden nawrót i aby zapobiec kolejnym nawrotom choroby potrzebuję w tym momencie drogiej terapii przeciwciałami i interleukiną w jednej z klinik niemieckich
Tego niestety nie refunduje NFZ.
Dlatego bardzo Was proszę o pomoc, wiem, że internet to ogromna siła, wiem, jak wiele osób zagląda tutaj, wiem, że jest wiele życzliwych osób. 
http://kuba-chojnecki.blogspot.com/ tutaj poczytacie o Kubie.
 
 Zwracam się z prośbą do "rękodzielników". W lutym będzie organizowana loteria z której cały dochód będzie przeznaczony na leczenie Kuby.
Czy moglibyście podzielić się swoimi pięknymi wytworami aby pomóc? Obiecuje, że cokolwiek przekażecie, ja przekaże dalej i na pewno znajdzie się chętna osoba do zakupy.
W razie chęci pomocy proszę pisać do mnie manufakturaas@gmail.com
Jestem pewna, że Kuba będzie bardzo wdzięczny.

z ostatniej chwili, czyli 19.40:
jest nas już niezła grupa. Dziękuje za odzew. Wspaniale.
W mojej głowie wygląda to tak, że będzie zamiast loterii aukcja, na aukcji zawsze można więcej uzbierac, prawda? Dzieła proszę nadsyłac do 10/11 lutego, ponieważ chciałabym aby aukcja ruszyła 18 lub19 lutego. Wtedy odbędzie się całodniowy piknik narciarski na rzecz Kuby. Więcej szczegółów pewno niebawem, to wszystko tak pięknie ewoluuje o 11 był pomysł, teraz już jest prawie konkret. Bardzo dziękuje, serce rośnie !!  

z ostatniej chwili 10.21 - 18.01.12
Dziękuje za Waszą pozytywną reakcję!
Znam już szczegóły. Aukcja odbędzie się 18 lutego o godzinie 18:00 w Księgarnio Kawiarni "Między słowami" w Rabce. Jeśli coś nam zostanie to przerzucimy się do internetu na allegro.
Zbieranie przedmiotów kończę 10 lutego. 
Czy o czymś jeszcze powinnam powiedzieć? 

15:00 - 19.01.12
25 osób zdeklarowanych na wsparcie aukcji. Kurze serduszko rośnie i bardzo bardzo się cieszy :D

8:00 - 20.1.12
 Witam i aktualizuję! 36 wspaniałych, osób, głównie dziewczyn, ale mamy też małżeństwo :D, przyłączyło się do akcji! Właściwie każda z tych osób da dwa lub więcej swoje arcydzieła. To daje nam już na pewno około 80 przedmiotów najwyższych lotów! wiem, bo widziałam!!! ściskam wszystkich!

22.01.2012
Dziękuje wszystkim! Każdemu, kto zamieścił inofrmację u siebie, kto się do mnie zgłosił, kto wyszukuje kolejne osoby. Wspaniali jesteście!
Gdybym komuś czegoś nie napisała, proszę do mnie pisać na manufakturaas@gmail.com
Mam nadzieję, że nic nie uciekło, ani się nie zgubiło. W piątek przyszła pierwsza paczka!! Każdą paczkę odnotuję w zakładce aukcja dla Kuby.

 23.01.
48 osób:)  http://www.kulturowygosciniec.region-rabka.pl/ Oficjalnie Stowarzyszenie Kulturowy Gościniec bierze mnie, a w sumie nas pod swoje skrzydła i akcja ma już charakter zbiórki publicznej. Rośniemy :)

16.01
88 osób się zgłosiło, DZIĘKUJĘ! Auckja się podzieliła na aukcję rękodzieła + aukcje fotografii . Ta druga na pewno na allegro. Ta pierwsza na pewno w Rabce. Zmieniliśmy lokal na większy. Przygarnie nas restauracja Zdrojowa, jednak sobota to ostatki ( podobno) i mają zajęte dlatego zajęliśmy sobie NIEDZIELE 19 lutego o 16:00
I najważniejsze!! PIERWSZA RATA UZBIERANA!!!!
najaktualniejsze informacje można zlnaleźć tutaj a tutaj pełna lista osób które już przesłały mi paczki

64 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje w imieniu Kuby i swoim.

      Usuń
    2. Kurko, dołączam się. Paczkę wyślę po weekendzie, proszę o namiary na adres barashka@o2.pl

      Usuń
    3. a to można po weekendzie? Kura napisała, że do 11 lutego czyli do soboty. Gdyby można było wysłać po weekendzie to i ja coś wyślę. Proszę o kontakt lazurenka@wp.pl

      Usuń
  2. Prześlę posiłki. Jak skompletuję zestaw do wysyłki dam znać:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie dołacze sie do tej akcji, i wyślę coś na aukcje. Napisz mi proszę na maila adres pod jaki mam wysłać przesyłkę.
    drozaga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym się włączyła w tę akcję proszę o na maiary gdzie wysłać przesyłkę alsto@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też poproszę o namiary do przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja chętnie wezmę udział. Już piszę @.

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTEM CHĘTNA. NAPISAŁAM MAILA;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały gest, chętnie dołaczę, meil poszedł

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny!!! serce rośnie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam maila:)chętnie dołączę do dziewczyn:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja poproszę o dokładne info co, gdzie i jak wysłać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja tez! prosze o adres! k.urbanska@web.de

      Usuń
  12. Bardzo proszę o adres pod który mogłabym, wysyłając swoją pracę dodać maleńki okruszek.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem czy wytwory moich rąk to arcydzieła, ale chcę pomóc i chętnie coś prześlę

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj
    zamieściłam informację na blogu i w poniedziałek wysyłam do Ciebie paczkę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Anicie dowiedziałam się o wszystkim :)

      Usuń
    2. wiedziałam, że efekt kuli śnieżnej podziała, a macki tej akcji sięgną daleko, ale nie sądziłam że aż tak!

      Usuń
  15. Informację są już na blogu i czekam na maila. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za adres, paczka spakowana, zamieściłam też info u siebie, może jeszcze ktoś się dołączy
      pozdrawiam

      Usuń
  16. U siebie na blogu szyciowym poinformowalam o akcji, jeszcze cos wymysle na licytacje i dam znac.
    Konin trzyma kciuki za Kubę :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. moja paczka czeka na adres, proszę o informacje jolantas@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie coś s(po)tworzę dla Kuby :) idę pisać @

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, maila wysłałam, bardzo chciałabym pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chciałbym pomóc, maila posłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja napisałam maila :) chętnie się przyłączę

    OdpowiedzUsuń
  22. również wyślę coś od siebie:) pozdrawiam, to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również podzielę się swoimi pracami (choć póki co jest ich niewiele :) ) także również pisze juz maila :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiscie się dołączam - napisałm mail
    WWW.rozowyklebuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Napisałam mail - ponieważ przygotowałam coś na aukcję dla Kuby i chciałabym wysłać jutro :)Mam nadzieję że się spodoba.
    Możecie zobaczyć u mnie na blogu co to takiego :)

    http//www.purpleorchid.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Wysłałam maila w tej sprawie. Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy mogę się jeszcze dołączyć?
    Alexandra
    Mój adres: alexandra.mojepasje(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką ochotą dołączę się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o maila- chętnie dołączę do akcji, a Kubusiowi życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się do pomocy!!! Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też bym coś podesłała - można jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, można, proszę mailować do mnie manufakturaas@gmail.com

      Usuń
  32. Ja tez się dołączę, już wysłałam maila:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam serdecznie. Sam ciężko choruję i znam ten strach,lęk i niemoc, a jeszcze do tego takie małe serduszko musi to wszystko znosić! Dzielny Kubuś. OCZYWIŚCIE,ze dołączam do akcji oczywiście jeśli tylko WY WSPANIAŁE DZIEWCZYNY mi na to pozwolicie ;-). Czekam na adres,zamieściłem już info na swoim blogu. Pozdrawiam serdecznie,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my kura d. pozwalamy :D i bardzo się cieszymy, że rośniemy w siłę!

      Usuń
  34. Ja też chciała bym dołączyć, jeśli jeszcze można???Dzisiaj wysyłam @ do Was:)banerek również wkleję u mnie z info...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za maila zwrotnego, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam,
    Ja swoje skromne biżuteryjne wypocinki już skompletowałam i jutro wysyłam poleconym priorytetem aby szybko doszły i zasiliły aukcję. Pozdrawiam Kaśka

    mój mail do kontaktu ewentualnego to kaskasz83@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. ode mnie poszlo dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  38. witam, jeśli jeszcze można to ja też się dołączę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można można do 10 zbieram prace, proszę o maila

      Usuń
  39. Ja też chętnie dołączę się :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ufff.... mam nadzieję, że przesyłka ode mnie doleci na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. i się za późno dowiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń