piątek, 14 września 2012

jesień

A przecież dopiero co była wiosna.
Czas leci w takim tempie... dni się zmieniają.
U kury zamieszanie nie maleje, a nawet jest coraz większe bo weszło na inne pola. Obijamy dom drewnem, będzie nareszcie wyglądał pięknie.
Cały czas coś szyję, maszyna działa raz lepiej raz gorzej, ale widać po niej, że urlop jej służył, odpoczęła i jakoś tak ciszej pracuje:)

Największym moim powodem do dumy w ostatnich tygodniach jest współpraca z firmą Pacyga Meble. Zapraszam do obejrzenia ich mebli, są wspaniałe! Kura d. uszyła 120 sztuk zabawek promocyjnych na targi w Niemczech. Mam nadzieję, że na tym się nie skończy i już niedługo będę mogła znowu coś napisać.

Tymczasem kurę d. można będzie spotkać 23 września w Krakowie na Małym Rynku podczas festiwalu Bańkowy Kraków. To wspaniałe wydarzenie dla dzieci, którego kulminacją będzie wielkie puszczanie baniek. Moje zabawki będą też do wygrania w konkursie.
Zaś 24 września w poniedziałek odbędą się moje warsztaty szyciowe dla dzieci w Krakowie w klubie Culka. jeśli ktoś jest chętny to serdecznie zapraszam:) 

 Konkurs Dobrowianki, dzięki któremu byłam w DDTVN niby się zakończył, ale jego efekt czyli książka z historiami 16 finalistek będzie można kupić po 27 września w kioskach, będzie dodatkiem do tygodnika VIVA. Muszę Wam powiedzieć, że sesja do tej książki to była fantastyczna dla mnie przygoda. Piękne zdjęcia wyszły! I mówię to ze 100% świadomością, bo udało mi się zobaczyć zdjęcia innych uczestniczek.
27 września odbędzie się uroczysta premiera w Warszawie z udziałem gwiazd oraz aukcją charytatywną na rzecz fundacji Rak'n'roll. Między innymi poduszki kury będzie można wylicytować. Dobrowianka na swoim fanpagu na facebook'u rozdaje zaproszenia, więc zapraszam do odwiedzenia, zapowiada się świetna impreza:)

A jeśli o konkursach mowa, to udało mi się wygrać jeszcze jeden. To doskonały rok dla kury:) Moja wizja ulepszania firmy spodobała się jury konkursu Orange "Reklama dla Firm" i w październiku bilbordy z moim hasłem reklamowym, oraz adresem kury d. będą wisiały w Warszawie. Bardzo się cieszę.

W sklepie pojawiło się kilka nowości, nowe małe misie, kotki i długie lalki.
zapraszam.
Ufff rozpisałam się:) kto dotrwał do końca temu gratuluję :)

 masa kotków w wielu kolorach do kupienia w sklepie kury d.
 lalki chudzinki długonogie.

 miś 160 cm długości, ma służyć jako ochraniacz od grzejnika, ale na FB pojawiła się sugestia, że świetnie się sprawdzi w roli ciążowej poduchy. Wspominając moją ciążę i okładanie się jaśkami różnej wielkości muszę przyznać, że byłoby to genialne zastosowanie!

 lalka pirat na specjalne zaówienie
 duża poducha sowa. 30 cm wysokości
 cała moc misiów. Wszystkie są w sklepie i czekają na nowych właścicieli
 ocieplacz na dzbanek do herbaty, to on uświadomił mi, że jesień już tuż tuż.


pozdrawiam serdecznie

14 komentarzy:

  1. Fantastycznie! Gratuluję cieszę się, że tak miła osoba odnosi sukces! A w sklepie same cudowności :) 3mam kciuki za tłumy klientów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Mały Rynek przyjadę na pewno (dobrze wiedziec, że coś takie się odbywa w ogóle). Może siostrzeńca uda mi się zgarnąć. :)
    Same dobre wiadomości, oby tak dalej. :) Tego Ci mocno życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko pogratulować takich sukcesów :) oby zima i przyszły rok rowniez obfitowaly w takie oferty i tyle sukcesów :)
    pozwodzenia i zapałem będę dalej śledzić losy Kury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w poduszce - sowie!
    życzę więcej sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest przecudne, a te kotki- boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciskam mocno piąstki:) Rok 2012 naprawdę należy do Kury D. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuje sie pod Joanka,Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu sukcesów! Naprawdę zasłużone:) Przepiękne te pluszaki. Ja również jestem laureatką konkursu Dobrowianki, a więc zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dotrwałam do końca :) Fajnie , że tak się Tobie układa z firmą , będę trzymała kciuki oby jak najdłużej ta dobra passa służyła :) i oby wiecej takich firm , mi sie niestety nie dało . Pisałam do Ciebie maila (pytałam czy trzeba jakieś atesty na zabawki itp) . Niedawno założyłam bloga i zapraszam Cie na niego . Chętnie Cię też podlinkuję na listę odwiedzanych :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. rozpływam się przed tymi lalkami z długimi nogami. Super extra są
    !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. a kotki a ochraniacz-wyborne pomysły WYBORNE

    OdpowiedzUsuń