sobota, 26 września 2020

Busem przez Europę- jak obszyć materac i uszyć organizer DIY do busa

 Naszym głównym celem jest wydać jak najmniej i w ogóle nie budować nic na stałe.

Nie wiem czy lubimy camperowac, nie wiem czy to dla nas, być może sprzedamy busa już niedługo.

Nic w tej chwili jestem jest pewne jak i nasza zabudowa hehe.

Dlatego łóżko budujemy najtaniej jak się da i do tego świetnie się sprawdza.

Z kawałków pianki tapicerskiej udało mi się poskładać dwa materace 80*180 z wycięciem na nadkole.

Przetestowaliśmy nasza czteroosobowa rodzi a się mieści i ma sporo miejsca.

Postanowiłam obszyć piankę i pokaże jak szyć ręcznie takie rzeczy, bo jest w sumie łatwo, a przy okazji można wyregulować kształt.


Większą część zaszylam ściegiem drabinkowym i bardzo go polecam bo jest łatwy i estetyczny.


Kupiłam najtańsza bawełnę, ale jednak bawełnę 100% aby nic się pod nami nie elektryzowało. Prawdopodobnie doszyje jeszcze prześcieradło, ale już na maszynie. Czym więcej warstw tym lepiej

Uszyłam też organizer na tylną kanapę. Musimy mieć miejsce na okulary, telefony, książki itd.

Proste kieszenie, proste wiązanie, materiał z Ikea. Jeśli się nie sprawdzi przerobie na coś innego.

zdecydowalam się na dwie duże kieszenie 40*40 cm i dwie płytkie 30*20. Dodatkowo górna przesyłam na środku, na telefony idealna

juz w najbliższym czasie pokaże jak to wyszło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz