wtorek, 6 marca 2012

duże koty za płoty

Na zamówienie powstał kot fioletowo-zielony. Duży - 30 cm, spełnia rolę jaśka-poduszki.




 pomyślałam sobie, że uszyję jeszcze jednego dużego poduszkowca. Tym razem z futra.
Kupiłam swego czasu dwa rodzaje i wydaje mi się, że koty to najlepsze dla tego futra przeznaczenie.

kot futrzany, mięciuteńki jest dostępny, czeka na domek i czyjąś głowę.

cena 30 zł

a przy okazji, jakiś czas temu zostałam wywołana do odpowiedzi przez Wiolettę
nie będę zabawy posyłać dalej, bo wiem, że nie każdy chce,
a ja o sobie coś niecoś napiszę:)
1. ostatnio znalazłam licealnego, uszytego przeze mnie aniołka z polaru. to mi przypomniało, że szyłam już wcześniej, zrobiłam wtedy rękawiczki, żabę-zawieszkę do samochodu mojego chłopaka-teraz męża i te aniołki
2. nie cierpię jeść tzw. podrobów. nawet nie tyle jeść, bo ja ich nigdy nie zjadłam. Sama nazwa:płucka, nereczka czy flaczki mnie odrzucają.
3. uwielbiam ciężką muzykę. W latach gimnazjalno-licealnych byłam bardzo zbuntowaną dziewczyną i z wyglądu i z zamiłowania do metalu. Teraz preferuję raczej jazz i chill out ale czasami lubię włączyć coś naprawdę mocnego, Zu też lubi więc nie mamy problemów:)
4. kocham kwiaty cięte, w wazonach, dzbanach, ale takie bez przybrania, tylko kwiaty.
5. umiem mówić trochę po słowacku. Pracuję jako spedytor ze Słowakami, więc się nauczyłam.   
6. uwielbiam spać, co nie jest mi dane od ostatnich dwóch lat. Marzę żeby się porządnie wyspać!
7. nie lubię obgadywania i złośliwości oraz zazdrości z powodu sukcesu innych

6 komentarzy:

  1. Fajna dziewczyna jestes,ostatni pkt podoba mi sie najbardziej.Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten futrzany kot świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śmiechowe kociaki, ale za to jakie też urocze....

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanko,gdzie kupiłas to fajne futerko w niebieskie krople?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot trafił do mnie w prezencie urodzinowym, właśnie służy mi za poduszkę i już go nie oddam! :)

    OdpowiedzUsuń