wtorek, 24 kwietnia 2012

www.kura-d.pl

Kochani! Ruszamy! zapraszam na www.kura-d.pl gdzie od tej pory znajdować się będzie sklep, blog i w niedługim czasie galeria. Z tej okazji do 4.05 - czyli do światowego dnia kurczaków w sklepie trwa promocja -15% na cały asortyment. Aby uzyskać rabat trzeba wpisać kod: kuraotwarcie przy końcu składania zamówienia. 

Z tej też okazji kura rozdaje na facebooku prezenty!
zasady są proste: zostań fanem/udostępnij zdjęcie i komentuj.
losowanie 4.05
Wiąże się to również z przeprowadzką bloga. Jeszcze jakiś czas będę tu i tu, ale docelowo całość ma znajdować się w jednym miejscu.
 Mam nadzieję, że polubicie nowe miejsce. Ja jeszcze nie mogę się przyzwyczaić.  

7 komentarzy:

  1. Gratuluję założenia stronki:] Życze dużoooo klientów:] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Trzymam kciuki i mam nadzieję, że znajdziesz kiedyś między natłokiem zamówień chwilę, aby oprowadzić mnie po Rabce;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!! A przy okazji dowiedziałam się, że mam imieniny w światowy dzień kurczaków...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję otwarcia sklepiku i życzę powodzonka.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje serdecznie! zobaczymy co przyniesie czas.

    OdpowiedzUsuń