czwartek, 25 listopada 2010

kura d. na facebooku

kura na facebooku

tak, udało się założyć stronę. Narazie niewiele tam jest, ale chodziło mi przede wszystkim o to aby oddzielić kurę od moich prywatnych zdjęć.Jak się okazało, nie po raz pierwszy jestem lewa do takich poważnych komputerowych rzeczy. Dlatego prośba jeśli ktoś, kto to czyta zna się choć trochę lepiej niż ja i pomógłby mi zespolić bloga z facebookiem to błagam o maila lub komentarz pod postem, albo jaką kolwiek inna formę kontaktu.
Chciałabym żeby był przycisk lubię to pod postem i żeby był odnośnik do strony w bocznej szpalcie.

Ale jak zaczęłam czytać instrukcje bloggera jak to zrobić to zzieleniałam kompletnie.
Kury źle wyglądają w zielonym, więc dałam sobie spokój:)

3 komentarze:

  1. http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box na tej stronie jest LIKE BOX - wystarczy, że wpiszesz adres strony z facebooka:
    http://www.facebook.com/pages/Kura-d/167539256610282?v=wall
    a potem poklikasz i zobaczysz jak Ci się ustawiają pozostałe parametry :) Na koniec klikasz GET CODE i wklejasz jako gadżet HTML/Java na Bloggu :D
    U mnie na blogu możesz podpatrzeć jak takie okienko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))) dziękuję, teraz rozumiem już dużo więcej :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-)
    nie zieleniej Kuro, zielone mieso mi sie zle kojarzy hihihi
    Buziole
    P.S. bede zagladac na fc

    OdpowiedzUsuń