piątek, 16 listopada 2012

wyniki konkursu

W ostatnim czasie w związku z konkursem, który ogłosiłam uśmiałam się nie raz do łez. Historie, które od Was przychodziły czy tutaj czy na Facebooku były kosmiczne!
Ciężko było wybrać tych 6 zwycięskich. Ale musiałam wybrać.

w moim konkursie tutaj na blogu wygrywają:

dom za końcem świata
Na ślub dostaliśmy od przyjaciół pudełko z "podróżą dla dwojga" - były w nim bilety dla dwojga na różne atrakcje typu tor saneczkowy, grota solna, kino, rowery wodne itp. Przez cały rok wracaliśmy do pudełka i chodziliśmy na randki :D.

coś wspaniałego, że też ja nigdy na to nie wpadłam!

oraz

marrgott
moja koleżanka wręczając mi na któreś tam urodziny szal mówi: wiesz miałam Ci kupić koszulę nocną ale wiem z doświadczenia, że w trakcie snu pomiędzy szalem a koszulą żadna różnica
ale najśmieszniejszy bardziej niż najdziwniejszy prezent przydarzył mi się jakieś dziesięć lat temu: nudziłam kogo się dało o drewnianą grę w tryk traka, powiedziałam chyba wszystkim znajomym, "eee" - słyszałam "nie ma?" "no nie ma" mówiłam "drewnianej wersji nie ma, zawsze były w Sukiennicach a teraz nie ma" Wreszcie przyszedł czas urodzin i ... przy pierwszym prezencie nic jeszcze mnie nie tknęło, cholera drug prezent jakiś takich samych rozmiarów, rozpakowuję - ha ha tryk trak, dwa tryk traki. Wchodzi trzeci gość prezent znajomych kształtów trzeci komplet, goście ryczą ze śmiechu. Suma summarum uzbierało się sześć kompletów. Ale zabawa była przednia impreza skończyła się nad ranem - graliśmy w tryk traka

kochani przyjaciele:))

gratuluję i proszę mailem przesłać mi adresy.

4 komentarze:

  1. jupi, jupi! Nie dość, że dostałam fajny prezent, to jeszcze wygrałam konkurs i dostanę super Kuro-produkty! To się nazywa mieć szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
  2. historie niesamowite i cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że moja historia prezentowa jest straszna, ale jak przeczytałam pozostałe, to umarłam przy stringach z cukierków. Gratulacje dla wszystich. Wielkie podziękowania dla organizatorki za ubaw po pachy. =)

    OdpowiedzUsuń