środa, 16 listopada 2011

renifer w 3d

 renifer w groszki z profilu i w 3 d. to moja kolejna propozycja na święta. zachowuje się trochę jak bańka wstańka ( ktoś kojarzy taką zabawkę? ;) powstanie takich na pewno więcej i inne kolory również bo moim zdaniem są naprawdę urocze.
Bardzo dziękuje za wszystkie głosy. Wydaje mi się jednak, że zabraknie ich do wygrania. Nie przeszkadza to aż tak bardzo:) najbardziej się cieszę, że wiele osób się aktywowało i teraz wiem, kto mnie odwiedza. Serdecznie dziękuję. Dziękuję też za pozytywne anonimy:) przełamujecie stereotyp polskiego internauty :P :)

8 komentarzy:

  1. Droga Kurko! Oddać głosy można do 30 listopada, zaglądam tam dziennie... Mam nadzieje że wygrasz!!!
    Asiorek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trzymam kciuki za wygraną. Reniferek super!!. Pozdrawiam - BB.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj w Duce widziałam identyczne, nawet ta sama kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o no prosze, a ja widzialam takie plaskie i sobie wymyslilam w 3d

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnei one tez były w 3D:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, piękny reniferek, nawet gdyby był płaski

    OdpowiedzUsuń