czwartek, 9 grudnia 2010

ozdoby świąteczne - ciąg dalszy

 szyję cały czas, ogromną radość mi sprawiają, te Bożonarodzeniowe ozdoby, wszytskie takie radosne zachęcają do wczuwania się w klimat:)
Uszyłam jakiś czas temu, wzorując się nieznacznie na koniku Dala, czerwonego konika. Spodobał mi się bardzo, uszyłam ich więcej, poleciały w świat, a ja stwierdziłam, że dobrze by było spróbować jakoś konika ozdobić, a ponieważ mam fajną kwiecistą bawełnę powstał biały konik w kwiaty:)

kwiecisty czeka na nowy dom, jego cena to 15 zł

oczywiście stado małych koników na zamówienia różniste raz się powiększa, raz zmniejsza. Ale jest to cały czas wesoła, spora gromada. za sztukę tylko 4,50
uszyłam też anielskie skrzydła z czerwonymi kokardami. oczywiście lampa źle je doświetliła, i zdjęcie nie oddaje uroku. są piękne, wysokie na 14 cm i kosztują 15 zł za sztukę czyli zupełnie nie dużo.

wszystko do kupienia na allegro, link w panelu bocznym.
Przypominam o candy piętro niżej, jeszcze dużo czasu:)


i pozdrawiam serdecznie czytaczy, podglądaczy i komentaczy :)

9 komentarzy:

  1. kokokooo,laaadne te skrzydelka,kokokoooo

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego mnie jeszcze tu nie było:))))) chyba zasypało......:))))))))

    Już się kokoszę u Ciebie ....kuroD.
    Zapraszam na mój blog i moje Candy

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne skrzydelka z kokardka! Konik Dala jak prawdziwy!
    Buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Patti rozgość się, oby było wygodnie :) dzięki dziewczyny za pochwały, mnie się skrzydła podobają bardzo i już szyje zestaw dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te skrzydla sa superowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę jest mi szalenie miło to czytać, serdecznie dziękuję, mobilizujecie mnie bardzo, żeby jeszcze więcej szyć :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy konik kwiecisty poszukuje może jeszcze nowego domu? Chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. poszukuje, prosze o kontakt mailowy

    OdpowiedzUsuń